Salam Ramadhan Al-Mubarak

Salam Ramadhan al-mubarak buat pengunjung blog dan para pelanggan yang dihormati sekalian. Alhamdulillah, marilah sama-sama kita panjat kesyukuran kehadrat Ilahi kerana diberi peluang dan kesempatan untuk bertemu sekali lgi dalam ramadhan pada tahun ini. Dengan Peluang yang ada ini, marilah kita tingkatkan ketakwaan dan segala amal ibadah untuk mendekatkan lagi dengan Maha Pencipta.

Dikesempatan ini, pihak Sri Synar Enterprise akan mengadakan kempen "Jom Rasa" produk keluaran kami. Kempen ini diadakan selama tiga hari bermula hari ini (11hb Ogos 2010) sehingga 14hb Ogos 2010. Pihak Kami menyediakan 2 paket sampel percuma kepada anda yang berminat untuk merasa produk keluaran kami. Antara produknya adalah seperti berikut: serbuk kari ayam & daging, kari kurma, kari kerutuk dan kari terung & nenas. Anda hanya perlu memilih 2 produk daripada yang disenaraikan.

Apa yang penting semuanya adalah PERCUMA.. Anda hanya perlu SMS maklumat berikut ke 012-971 2067... Antara maklumat adalah seperti berikut:
  • Nama Penuh
  • Alamat Penghantaran
  • 2 jenis Produk
  • Alamat e-mel
Pihak kami mengucapkan berbanyak terima kasih di atas kesudian pihak anda untuk mencuba produk keluaran kami..Sekiranya ada pertanyaan, boleh emel ke srisynar@gmail.com atau melalui Facebook atau sms ke no telefon berkenaan..Harap Maklum..Wassalam..

2 Responses to “Salam Ramadhan Al-Mubarak”

RepoMeng Rocky said...

wie... letak la gadget follower skali.. senang org nok klik, follow blog mung.. pastu boleh tambah link.. se lagi.. ak nok propose kite buat jaringan blog.. blog tanidagan, ak, mung, pjah, dan bberapa kwn ak hok lain..
kite buat kolum khas kt sebelah blog ni..
amacam?

ok gak tuh bro..huhu..nnti haa..ak dlm proses kemaskini lg ni..hehe..

Post a Comment